for all those who seek.

viernes, 24 de junio de 2011

Un moment increible...


en dos persones qeu ho són encara més. Ahir 24 de juny del 2011, va ser un dia , normal , com qualsevol altre , una vespra algo nuvolada , en la quan no vam fer res d el'altre món , perquè no hi havia massa a fer , una volta per el parquè ,un rato sentats en uns bancs , un passeig ... no sé , una vesprada  de lo més normal. Però sabeu , el que més em va agradar, va ser un moment , un moment d'estos que molta gent apenes aprecia, un moment en el que "simplement", estava en dos amigues , una amiga que és com la meua germana , en la que confie com en ningú , una xiqueta que m'encanta , i el seu nom , Mar Angel Benabent, sols em pot portar records increibles.
Per uan altra part , en eixe mateix moment, estava jo sentada al costat d'una xiqeuta que adore , algú a qui conec fa a penes un any , Amanda Sigalat , algú que no sé , que desde el primer dia vam congeniar molt bé , algú en qui no m'he barallat en la vida , i espere no fer-ho . Bueno , este moment enrealitat no va ser  un moment de festa , no va ser un moment de descollone , i tampoc un moment digam únic , però si un moment increible , perquè quan menos t'ho espere s, en el moment més normal , et pots trobar un MINÚSCUL , però gran detall, i és entonces quan et dones conter de qui realment val la pena.

Perquè simplement m'encanteu. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario